12 Kasım 2015 Perşembe

Herkese Selam

       

       Herkese Selam değerli okuyucularım. Mehmet Zaroğlu kimdir? Ben neden bu kişinin bloğunu okuyum? dersiniz. O zaman kendimi tanıtıyım :)

         Ben Ankara'da 14 Mayısı 15 Mayısa bağlayan gece doğmuşum. Yıl 1990. Sonra büyüdüm. Ana sınıfında okula ilk adımımı attım. Ben çok okul değiştirdim. Evimiz kira olduğu için, hep taşınmak zorunda kaldık. Her neyse.. Cebeci Anadolu Meslek Lisesi'ni bitirdim. 1 yıl rötarla :) Sonra Gazi Üniversitesi Uzaktan Eğitim Fakültesi - Bilgisayar Programcılığı bölümünü bitirdim. Şu anda Açıköğretimde okuyorum. Ama bir türlü bitmek bilmedi bu okul :)

         Şimdi ben bloğu neden açtım? Neden yazılarımı okumalısınız?

Hayalimdi bir blog sitesi açmak. Çok uzun zamandır. Paralı bir site açıyım dedim, olmadı. Ben de blogger'e girdim, açtım.

           Ben yazılarımda insanları bilinçlendirmek istiyorum. Bildiklerimi insanlara aktarmak, bilgilendirmek beni çok mutlu eder. Umarım yazılarımı beğenirsiniz.

Herkese saygılar, sevgiler.
   Mehmet ZAROĞLU

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder